Väärt haridus igale õpilasele
Tugikeskus on osa õpilast toetavast võrgustikust
Tugikeskus koondab Tõrvandi Koolis töötavad tugispetsialistid ja pakutavad tugiteenused. Töötame koos õpilaste, lapsevanemate, õpetajate, juhtkonna ja kooliväliste spetsialistidega, et igal lapsel oleks koolis huvitav ja võimetekohane õppida.Tugikeskusest üksi ei piisa
Tugikeskus saab oma tööd hästi teha kui meie koolis on head suhted, tervislik keskkond, õppimist toetav päevakava ning tasakaalus puhkus ja pingutus. Sellele saab iga koolipere liige kaasa aidata.
Kooliväline nõustamisteenus
Mõnikord on nii, et meie kooli tugikeskus ei saa õpilast aidata või vajame mingi olukorra lahendamisel nõu. Sellisel juhul pöördume ise või palume lapsevanemal pöörduda väljaspool kooli asuvasse keskusesse (näiteks Rajaleidja).
Kiired vastused enim küsitud küsimustele
Juhul kui Te ei leia oma küsimusele sobivat vastust, siis võtke meiega ühendust.
Tugikeskuse kontakttelefon: +372 58 634 010
kool@torvandi.edu.ee
Kes on hariduslike erivajadustega laste õppe koordinaator?
Lühidalt on selle spetsialisti nimi HEVKO. Tema ülesanne on koolis koordineerida tuge vajavate õpilastega tehtavat tööd. Meie koolis on selleks inimeseks Liis Siigla. Liis kutsub kokku ümarlaudu, suhtleb õpetajate, vanemate ja tugispetsialistidega ning jälgib tugiteenuste plaani rakendamist.
Mulle tundub, et minu laps vajab abi. Kelle poole pöörduda?
Esmane kontakt kooli ja kodu vahel on lapse klassijuhataja. Kui märkate midagi, mis tekitab küsimusi või paneb muretsema, võtke palun ühendust lapse klassijuhatajaga. Õpetaja kaasab HEVKO, kes planeerib koostöös perega järgnevad sammud.
Sain teate, et minu laps vajab koolis tuge, kas peaksin muretsema?
Rohkem kui 30 % õpilastest vajavad oma koolitee jooksul mingil perioodil abi. Tugiteenus kujundatakse just Teie lapse vajadustele vastavalt ning see on väga personaalne võimalus teda toetada. Kindlasti võtke pakutav tugi vastu ning tehke kooliga heasoovlikku koostööd.
Kes on hariduslike erivajadustega õpilane?
Õpilane, kes vajab õppekava täitmiseks eriõpet või tugimeetmeid. Siia kuuluvad näiteks õpiraskused, terviseprobleemid, käitumisraskused, pikemaajaline õppest eemalviibimine ja kooli õppekeele ebapiisav valdamine. Hariduslikuks erivajaduseks loetakse ka andekus.